Underbara sömn

Äntligen verkar det som att de senaste veckornas krångliga kvällsnattningarna av Albin har slutat och det har vänt - vågar man hoppas?! 3 kvällar i rad nu har han varit ett änglabarn att natta, har tagit ca 5 min och han har inte sagt ett pip... Helt underbart :o) måtte detta vara "det nya" nu! För övrigt har han varit jätteduktig överlag det sista, vi har haft en helg full med aktiviteter och idag var vi och fika hos Alex & Lo, märktes på Albin att han var lite smågnällig efter flera dagar med massa intryck (kan det ha något med nattningen att göra?!). Han var väldigt glad över att vara hemma och var sprudlande glad i sin babysitter som han fick en faslig speed på! Har filmat honom är han sitter och vevar igång sin stol med sitt högerben, ska bara försöka ladda ner den på datorn så ska ni få se. Det ser verkligen jätteroligt ut!

Inte nog med att han har varit enkel att natta, han har dessutom sovit mycket längre stunder så jag har fått 4,5 tim sammanhängande sömn!!! Det var bra länge sedan sist, han har ju legat på 1-2,5 tim hittills... Ni förstår ju själva då vad 4,5 tim oavbruten sömn gör då ;o). Med det sagt ska jag nog passa på att gå och lägga mig nu när han somnat så bra, hoppas fortfarande på ännu längre sovstunder - en vacker dag så....

God natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0