Underbar uteritt!

Har ju inte fått tid att berätta om vår superhärliga uteritt i lördags! Som jag tidigare berättat så hittade ju jag en ridväg förra veckan när jag var ute och promenerade med Albin och i lördags stack jag och Christine ut med 2 prilliga hästar för att rida upptäcksfärd ;o). Ella var till en börjat spänd som en fiolsträng och Brio var inte långt efter ;o). Jag hade laddat med säkerhetsväst och min "fula" ridhjälm ;o). Man får transportera sig drygt 15-20 min innan man kommer till en "påfart" till ridvägen men det är absolut ingen fara. Väl på ridstigen var det helt ljuvligt!!! Hästarna taggade ner och verkade njuta, vilket inte var så konstigt - Perfekt slinga med lite lagom med stock, sten och rötter så hästarna får tänka till och fokusera var dom sätter fötterna. Helt super och jag svävade på moln hela helgen :o). Även Ella såg väldigt, väldigt nöjd ut hon med, var väl jättehärligt att komma ifrån paddocken där vi hade harvat runt alldeles för länge... Kul, kul :o)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0