Nostalgi

En av det stora fördelarna med att ha en liten bäbis är alla roliga serier man kommer på att man vill se igen. Det fanns ju så många suveräna serier som man såg som barn och det vore ju synd och skam om Albin missar dessa ;o). Inte för att jag tror att dagens program är dåliga men ni förstår nog vad jag menar... Det fina är att nuförtiden kan man ju få tag på det mesta, antingen på CD/DVD eller youtube. Albin är ju fascinerad av musik och korta videosnuttar på datorn är bara kul. Den senaste är den här, på Gustafs önskan...

v


Kommentarer
Syrran

Ha ha! När jag satte på den kom Tyko skällande och undra vad som hände. Satte honom i mitt knä så han fick vara med, och då gick det bra. Ha ha! Lilla skurken!

2009-11-26 @ 10:18:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0