Mina tankar kring dagens idol...

Rabih - Inte så bra idag, även om det var en låt som passar hans röst. Lite falskt eller?? 
Mariette - Allt låter likadant ju och blir fullkomligt galen på hennes vänsterarm...
Reza - Idag tycker jag hon var grym! Lite väl mycket waelande (hur det nu stavas) för min smak...
Calle - He nails it!!!!! Bäst hittills, utan tvekan :o)
Tove - Coolt att hon gör en egen version av den, tycker det var rätt bra men inte hennes bästa framträdande.
Eddie - Bättre än förväntat men tyvärr bar det inte.
Erik - Omöjligt för Erik att inte vara grym - han imponerar!

Dagens vinnare: Calle & Erik
Dagens förlorare: Rabih & Eddie


Och det här sysslar mina favoriter med... såklart ;o):
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/idol2009/article6076450.ab


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0