Ihopsläpp

Tyvärr fick jag inga bra bilder på dagens ihopsläpp med den söta, söta lilla killen som kommit hit för att stanna till våren. Hästarna ("mina") galopperade runt som tokar och "Calle" stod rätt långt bort och tittade på, lät dom springa bäst dom ville. Sötnosen var helt slut efter sin flytt, Selene hjälpte inte direkt till utan var rätt bitchig ett tag och jagade undan honom hela tiden... *stackaren*... Fille däremot var en riktig darling, försökte verkligen hämta in Calle för att han skulle vara med och försökte få honom att leka... Söting! Värmde ju såklart mattes hjärta att han var så rar!

I boxen innan dom kom ut däremot var Fille såååå hingstig!!! Har inte alls tänkt på att han är så enormt hingstig men nu när Calle kom och var lite mer "fölig" blev det väldigt tydligt. Som Fille-killen blåste upp sig i boxen var sanslöst - han var ursnygg, är jätteirriterad på mig själv att jag inte hade någon kamera då för jag hade fått helt ljuvliga bilder på Mr Handsome *tyyyypsikt* :o(


Tokhästar... Man skymtar Calle långt bak ;o)


Full fräs på mor och son!


Trött liten Calle efter en omtumlande dag i stora världen...


Fille "vaktar" sin nya kompis i boxen bredvid...


Även Mellsan har galopperat som en tok - i bakhasorna på Ella... Syns bara liiiite ;o)


Kommentarer
Ann-Marie

Vilka härliga bilder!

2009-11-16 @ 08:52:55
jennie

Tack! Jag gillar galoppbilden med vatten-effekterna :o)

2009-11-16 @ 13:23:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0