Hästarna

Får ju visa lite hästar också så klart :o). Har äntligen lyckats få alla mina hästar på samma bild, liiiite synd att Brio och Selene är i bakgrunden annars hade det varit en riktigt söt bild. Både Melrose och Fiorello har växt duktigt det senaste och det är jättekul. Melrose börjar bli riktigt fin tycker jag och Fiorello ser riktigt rolig ut ;o). Han har vuxit grymt mycket bak så nu är han verkligen 2 hästar i en. Ella var väldigt mysig idag och det var inte lätt att få tagit bilder överhuvudtaget, hon skulle bara upp i ansiktet på mig - är inte HELT lätt att ta bra bilder med 600 kg primadonna mitt framför näsan ;o)


Hästarna Ljungqvist... Fille vågar inte komma närmre - Ella är ju där ;o)


Är ju attans söt i huvudet iaf... ;o)


Vad tror ni - 1 dm högre bak eller?!


Måste jag stå så långt borta matte?!


Linslusen har alltid koll!


Mellsan... Med mulen FRÅN backen ;o)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0