En försvunnen Saga...

Saga är försvunnen!!! Jag gick in från stallet 13.37 och Christine kom vid 14 och under denna tiden har Saga försvunnit från ladugården och är no where to be found :o(. Christine hade letat en bra stund när jag och Gustaf kom ut och dom fortsatte leta i 20 min när jag gick en promenad med förtvivlad och övertrött Albin. Sedan letade vi alla 3 i säkert 45 min - men ingen Saga någonstans. Inte ett ljud och hon är en riktigt pratig liten misse i normala fall... Det känns ganska tungt :o(

HÅLL TUMMARNA att hon bara hittat en liten ljudisolerad gömma där hon ligger och sover gott, gott och kommer fram ur snart, pipandes precis som vanligt...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0