En fet och en "rund"

Det var kommentarerna av 2 av mina hästar idag. Hade ute tandl/vet som skulle fixa till tänderna. Melrose är fet visade det sig, att hon är tjock visste jag men jag skulle väl inte använda ordet "fet" - men det kom upp ;o). Hon hade 2 vargtänder men vi avvaktar om dom kommer bli ett problem eller ej. Finns möjligheter att hon tappar dom när hon tappar sina mjölkisar. Ella var som jag misstänkt riktigt vass på vänstersidan men inga konstigheter utöver det, det konstaterades att hon har ett väldigt bra bettläge och kandar ska inte vara några som helst problem, kul!!! Däremot var Ella lite "rund"... Så det visade sig att jag har 2 hästar med fin-fina munnar men dom är tjocka ;o).  Har inte fått tummen ur att skicka in analysen ännu, måste verkligen göra det! Tror det är rätt bra värden med tanke på mina tjockisar... ;o)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0