En brunn att ösa ur hade varit underbart!

Förra vecka: kiropraktor
Denna vecka: hovslagare
Nästa vecka: tandläkare

Förstår inte hur jag lyckats samla upp alla utgifterna på samma månad, verkar ju fullständigt puckat - särskilt när man går på föräldrapenning?! Jaja, det är inte så mycket att göra, inget av det är något man kan hoppa över så det är bara att punga ut, se glad ut och hoppas att hästen känns som en miljon att rida efteråt ;o)... Nog om det - idag när jag var ute och promenerade med Albin hittade jag en ny ridväg!!! En lång fin skogsslinga som är "enbart" för hästar, kanonroligt. Hoppas på strålande väder i helgen så jag kan ta en tur med Ella, det var alldeles för länge sedan vi var ute. Får bara hoppas hon uppför sig och det inte blir fullständig rodeo... 

En annan positiv nyhet (förutom ridvägen då) är att till helgen kommer Filles hingstpolare hit! Ska bli så himla kul att se hur Fille reagerar på en "likadan" som han. Gissar att det kanske tar ett par dagar innan dom fattar att de ska vara bästistar men vi får hoppas det går fort.... To be contiuned....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0