10 veckor kvar...

Nu har jag börjat på ett inlägg 3 ggr men tycks inte få till det! Är lite ur slag för tillfället så det blir lite gnällig ton på inläggen :o(. Just nu är det lite jobbigt med graviditeten, har börjat bli stor och otymplig och det är otroligt frustrerande! Är inte kul när man inte orkar eller klarar av saker man alltid gjort utan blir beroende av andras hjälp. Är dessutom väldigt trött, klarar mig bra fram till kl 4 men därefter är det som att jag går in i en vägg - det går bara inte att koncentrera sig och jag vill bara sova... Jaja, nog om det - är bara att bita ihop, nu är 3 fjärdedelar av graviditeten avklarad och jag har 10v kvar till planerat datum... Känns galet, skrämmande, spännande och allt annat på en gång. Magen har vuxit massor och kan ta dom mest konstiga formationer, bebisen lever loppan och är mer vild än tam något som stundtals kan kännas lite obehagligt när man helt plötsligt får rätt rejäla sparkar från magen... Mycket märkligt....

Annars är det  bra - Ella känns kanonfin och jag är verkligen jätteglad att jag fortfarande kan rida! Melrose är på hugget och vi fortsätter med våra promenader. Är kanonkul att börja jobba med henne och jag längtar verkligen tills det är dags att börja rida henne :o). Misstänker att det kommer bli en hel del brall men sedan tror jag att hon är jättekul...

Fiorello växer så det knakar!! Han har redan börjat sätta sänder och de är lika breda som en vuxen hästs, fast än så länge bara 4 st så det ser hur kul som helst ut *hahaha* Sötis! Annars är han kanonduktig, går jättefint till och från hagen med grimma och grimskaft (visserligen bredvid mamma - men ändå *s). Är så löjligt stolt över min lilla prins!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0