Stolt och skrytig - japp, kan man vara annat?! ;o)

Ännu en underbar dag med det lilla miraklet är till ända. Han börjar verkligen få ordning på sina långa tenkakler till ben och Selene fick verkligen ta i för att hålla takt med honnom idag ;o). Vi har varit duktiga och fixat ordning på en ny hage till dom med en massa gott gräs till mamsen och en spännande kulle till bus-killen - något som han verkligen har utnyttjat ;o) det visade sig att han tycker det är superkul att klättra...  Här kommer ett gäng bilder igen, sorry - men han är för fin att inte fota ;o)


Tjohooo, fånga mig om du kan då ;o)


Hmm... är det antydan till samlad galopp måntro?! *hahaha*


Kolla morsan - jag klättrar!!


Hihihi, jag är större än mamma :o)


Klättra var ju kul...


Jag kan äta gräs precis som mamma...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0