Unghästarna växer så det knakar :o)

Ja, bägge mina små darlings växer så det står härliga till. Var rätt länge sedan jag tog exteriörbild på Melrose så tyckte att det var dags för en jämförelse igen...


Så här såg lillskruttan ut när jag köpte henne, 20080826


 
Idag, 20090530. 9 månader efter inköp (ja, hon är tjock *s. Men hon är 2 och går på bete).

Och så måste vi ju bara göra en jämförelse på Lilleman som nu har blivit 1 månad gammal! Helt otroligt vad som händer på 4 veckor med en fölis...

Fiorello ca 1,5 tim gammal, 20090501


1 månad gammal, 20090530

Fiorello ser väldigt rolig ut just nu, är flera centimer högre bak än fram ;o) men det är skönt att han växer bra. Nu har jag tyvärr ingen bra bild att jämföra med när jag är med men när han föddes gick mankhöjden till min höftknäl ungefär - nu ser det ut så här:




Tror minsann att Gustaf är lite förtjust i vår lilla Prins ;o)


Mattes pussgurka...




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0