Svaret på gåtan "Hur blev Fiorello fux"

Som alla här vet så har jag ju misstänkt att Fiorello skulle vara en mörkbrun liten krabat med i bästa fall några vita strån någonstans... Vad jag hela tiden önskade (och även skojade om) var en fux! Döm om min förvåning och glädje när han kom ut, röd och fin :o)


Vi har alla klurat på hur detta kom sig, vet ju att Donnerhall var svettfux, men fuxanlaget ska ju ligga på bägge sidor för att slå igenom. När jag pratade med Gränsbo igår så berättade dom att Figaros mamma var fux - och svaret på gåtan var därmed framme :o). Är så himla glad att jag hade en sådan enorm tur, börjar bli lite enfärgat i hagen här hemma *hahaha*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0