Nu är det helt kört!

Fiorello stannar så är det bara! Finns inte på kartan att han skulle säljas, no way! Orsak? Förutom de uppenbara med första egna uppfödningen, grymt söt, charmig och social - så la han in nådastöten på matte idag... Var ute i hagen och gosade med honom (medans jag väntade på att Gustaf skulle komma hem efter att ha låst mig ute *poppis*...), först var han rätt jobbig faktiskt för han ville leka med mig och tycktes inte fatta att stegra, bakuta och busa inte föll matte på läppen... Fick ha en liten maktkamp och till slut gav han iaf upp och gömde sig bakom mamma. Sedan kom han fram igen och gosade istället och allt var frid och fröjd... Så kom Gustaf hem och jag började knalla upp mot huset och det är då det händer - Lilleman kommer gnäggandes och galopperandes efter mig!!! Att jag inte smällde av... Lilla underbara hästen! Det bara sved till i hjärtat och jag insåg att den killen är här för att stanna...  :o)



Kommentarer
alex

ja det var ingen högoddsare direkt att det skulle sluta så ler

2009-05-18 @ 09:34:19
Jennie

Jag vet... hahaha...

2009-05-18 @ 10:18:28
Jennie

Jag vet... hahaha...

2009-05-18 @ 10:18:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0