Det kunde man ju listat ut...

... har ju i ärlighetens namn hittills haft en väldigt "lätt" graviditet även om vissa saker såklart har varit motigt. Men det har rullat på utan några större blessyrer - tills nu! Helt plötsligt har jag gått och blivit deppig, ingen avancerad graviditets-depression men en light-variant kan man säga. Fick förlossningsskräck efter förra föräldramötet, igår pratades det om amning, kejsarsnitt och sugklockor - och kan tyvärr inte säga att det lättade av min skräck.. Kanske borde jag "vara där" rent mentalt men jag är faktiskt inte det... Det känns fortfarande alldeles för långt bort även om det "bara" är 9 veckor kvar... Vad ska man göra nu? Hur blir man redo för detta?

Bebisen är nu 40 cm lång och väger ca 1600 g...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0