Dagens fotoskörd...

... blev så här:


Melrose var GANSKA så nöjd med att ha rullat sig i leran, gottade sig bra när matte fick sanera henne... ;o)


Brio och Selene gosar lite "vuxengos" över staketet...


Fiorello blev avundsjuk och övertygade mamma om att han minsann också kan ;o)


Ella spanar på husse som är på ingång.


Gustaf fick hjälpa mig att ta en poseringsbild på Fiorello - när jag försökte själv kom han bara fram till mig och skulle gosa hela tiden.... Jättemysigt visserligen men lite frustrerande när man vill ha en schysst bild ;o)


Männen i mitt liv...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0