Bilder från lördagen ;o)

Nu har min kusin Patrik lagt ut lite bilder på facebook från lördagens spektakel och jag passar såklart på att låna ett par så ni får se vår underbara upplevelse från helgen ;o). Har försökt välja bilder utan att behöva hänga ut T & D alldeles..


T bekantar sig lite med Ella innan...


Gustaf fick agera groom och hjälpa till med hur det skulle gå till


Vi började med att skritta en stund så dom fick "känna in sig" ;o)


Heja, heja!


Dags för D - jösses vad stor jag blivit!!!


Ella var KANON!! Var så stolt över min lilla häst :o)

På det stora hela tror jag att alla var nöjda och glada efteråt! Killarna var grymt duktiga och D vann "travtävlingen" med 4 min mot 2 och en halv... Vem som vann den totala tvekampen som utspelades under dagen vet jag inte riktigt, men jag misstänker att det var ett jämnt battle... ;o)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0