Börjar bli bra trött på det här!

V.13
Antal nysningar: 37 885 minst!
Antal toarullar som gått åt för att snyta sig: 2 (+8 förpackningar Kleenex)
Antal c-vitaminer som tagits: 12
Antal serier på TV som kollats: ca 60
Antal koppar te som druckits: minst 5 stora om dagen
Antal ggr självömkan uttalats: 200

Nu är det torsdag, och jag är minimalt bättre. Näsan har slutat rinna non stop, nu är det mer på halvfart men det är ju också allt. Är fortfarande ryggläge i soffan som gäller. Tack och lov för Gustaf!!! Hade inte han hjälpt mig med hästarna, fodringar och utsläpp vet jag ärligt talat inte hur detta hade fungerat... Hur sjutton gick detta till att jag blev så här knall, fall, urkass??

Har precis kikat lite på hästarna och Ella börjar bli rastlös :o(
Känns såklart lite stressande men jag kan verkligen inte göra något åt det! Reser jag mig upp från ryggläge är det nysningar non stop och varmt/kallt omslag och jag vill bara lägga mig igen... Tänkte att jag får ta hjälp av Gustaf när han kommer från jobbet så han kan skritta fram och av henne så kan jag kanske longera henne en stund i paddocken så hon får sprätta av sig lite... Stå och hålla i en longerlina bör jag väl klara av iaf???


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0