Aaargh!!!

Idag är ännu en tung dag... Jobbet är otroligt frustrerande förtillfället. Det är väl ingen nyhet för någon att bilindustrin inte mår så bra nu och arbetsklimatet här har hårdnat, alla är pressade, det blir tyngre och tyngre ärenden att hantera... Har försökt att hålla mitt "jobb-gnäll" utanför bloggen för jag vill hellre skriva om roliga saker, men när man med nöd och näppe har näsan ovanför vattenytan så känns det som att man behöver "bubbla ur" sig lite... Är i en situation där det känns lite som att man springer i djup lera och inte kommer någonstans - otroligt frustrerande!! Man letar efter ljuset i tunneln för att till slut hitta en lapp där det står "vi har tyvärr stängt av ljuset pga höga driftskostnader"... Så vad göra?! Gråta en skvätt?... Eller åka hem och pussa på hästarna och ladda för kvällens träning?... Easy choice! See ya tomorrow ;o)



Kommentarer
cathrine

Det är många som står i samma sits, o som mår dåligt nu... Vad kan man göra. Det bästa av saken antar jag. Försöka ta det lugnt (med pengar tex), försöka njuta och vila liiite under tiden tills det löser sig - för det gör det ju tillslut.

Kram till er...

2009-03-19 @ 07:31:01
URL: http://perferetobdura-ancan.blogspot.com/
Jennie

Tack snälla! Är så sant, och jag vet att det är många som har det kämpigt nu... Måste ju säga att det känns väldigt skönt att ta en paus från arbetslivet som läget är nu ;o)

2009-03-19 @ 10:13:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0