Bebis update

Det är lustigt med bloggandet, vissa dagar kan man skriva hur många inlägg som helst - och sen kan det gå flera dagar innan man får plitat ner ett enda ord ;o)... Tänkte göra en liten uppdatering innan jag kryper i säng, är hur trött som helst!! 

På bebisfronten har det hänt lite grejer, i söndags kände Gustaf för första gången sin avkomma som levde loppan i magen ;o). Tror nog att han blev lite rörd av händelsen... I måndags var vi på MVC och lyssnade på hjärtfrekvensen, tjitt-tjattade lite om graviditeten  och hur jag mår, bokade tider framöver osv. Dom har en helt makalös framförhållning, hon bokade upp mig i princip ända fram till due date! Lite annat än framförhållningen med möten på jobbet *hahaha*. Allt var iaf bra med bebisen och det känns ju alltid skönt att checka av. Nästa besök är mitten av april, samma vecka som vi ska kolla "sorten", plus att det är ungefär samtidigt som Selene ska föla - blir en händelserik period! Ooaahhh, blir nervös bara jag tänker på det ;o)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0