Tjockisen...

Kom på att det var länge sedan Sally fick lite mediatid ;o)
Jag har säkert tidigare berättat att det är Gördis som är den stora jägaren av mina 2 rara katter?! Sally brukar sitta bredvid och titta med stooora ögon på syrrans fångster, men hon verkar inte ha något större jaktbehov själv. Om det är för att hon är en liten tjockis sedan hon blev steriliserad eller om det finns någon annan orsak vet jag faktiskt inte. Hon älskar att leka med sina leksaksmöss men mer än så är det inte.  Så när hon häromdagen kom med en daggmask i munnen - KANONSTOLT - stå visste jag inte om jag skulle skratta el gråta... Hahaha, söta katten, är man en tjockis får man anpassa fångsten efter hur mycket man orkar röra sig ;o)

               


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0