Stora problemet just nu... Kläder!!

Det varit en lite jobbig dag idag... Känner mig mer och mer stor och klumpig vilket inte är så jättekul. Särskilt inte som man bara börjat resan och magen kommer bara bli större och större. Mitt stora problem varje dag är kläder (återigen I-landsproblematik, jag vet!! Men det gör inte problemet mindre för mig tyvärr) och det är inte kul när det känns som att man har samma 3 ombyten att varva med HELA tiden!!!! Tittar längtansfullt i garderoben efter mina "vanliga" kläder och känner ett sting i hjärtat... Är ju lite kluvna känslor inför att shoppa loss på mammakläder som man trots allt ska använda under en begränsad period - och dessutom är rätt dyra faktiskt! Men jag har ju insett att lite mer måste jag köpa! Har preliminär bestämt med syster att vi ska in till stan på lördag och hon ska följa med mig till en "gravid-boutique" och kika, hon har dessutom deklarerat att hon ska köpa mig en "gravid-present" i form av mammakläder... Söta syster!!! Love you!!!

Och appropå min syster så måste jag ju berätta om Lillebror!! Han har fått bra nyheter i form av att han fått en lägenhet han väldigt gärna ville ha, plus att han har fått bekräftat att han inte behöver ta lika mycket poäng som han trodde att han behövde (för att få ihop tillräckligt för att beviljas studiebidrag för utlandsstudier) - Så grattis till Lilleman för det! Som extra grädde på moset hade han skrivit både samhällsprov OCH matteprov idag och det verkar som att han fick bra på dom... Kul, kul


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0