Present nr 1 trillar in...

Idag berättade mamma att hon ville ge mig tapeter till arbetsrummet i födelsedagspresent - plus jobbet att sätta upp dom! :o) GRYMT bra present!! Hon kom förbi här och kollade lite, mätte osv och någonstans på vägen lyckades presenten även innefatta en omtapetsering av sovrummet - JIPPIE!!! Detta måste ju kvalificera in som Top 5 av bästa födelsedagspresenter genom tiderna?! ;o) 2 rum fixade känns helt fantastiskt roligt och jag ser verkligen fram emot resultatet!

I sovrummet ska vi ha denna: http://www.borastapeter.se/Kollektioner.aspx?k=E4&l=1
(bilden till vänster som föreställer ett sovrum).

Kommer tyvärr inte ihåg vad den till arbetsrummet heter så kan tyvärr inte länka till bild på den, men mamma brukar vara på hugget så jag misstänker att jag snart har riktiga bilder att visa här... ;o)

Tack, tack lilla mamsen!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0