Precis vad jag behövde..

Måste säga att Internet är fantastiskt! Hur gjorde man innan det fanns??? Varifrån fick maninformationen och tipsen????

Jag har ju börjat nojja (ännu mer *s) över stundande fölning,  och även börjat klura på "vad det är jag har hittat på denna gången"... vet ju INGENTING om det här ju... Tänk om något händer Selene, eller fölet?!?!? Hur kom det sig att jag fick denna galna idén att börja hobbyavla, verkar ju heltokigt... Tog jag verkligen det beslutet själv?!

Har idag iaf lagt in nr till "föl- & ammajouren" på min mobil om/utifall. Har tagit fram en lista över stuterier som säljer råmjölk. Och jag hittade det  här (vilket är precis vad jag behövde *s): http://www.hagardhastgard.se/admin/myfiles/Nyhetsbrev%20mars.pdf. Allt detta hittade jag inom loppet av 5 min på nätet... Fantastiskt... :o)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0