Mys-pys med pållarna :o)

Idag fixade T de "vardagliga" sysslorna för mina hästar, Christine hade intag så jag var i princip hästledig ;o). Meningen var ju att jag skulle varit på tjänsteresa i Belgien så jag hade planerat för vilodag på Ella idag. MEN, min tjänsteresa blev inställd i sista minuten så jag var i valet och kvalet om jag skulle göra något ändå men kom fram till att jag skulle bara mysa med pållarna istället. Ella var faktiskt riktigt gosig för en gångs skull. Ville inte gärna bli borstad i vanlig ordning utan ville hellre att jag skulle bara mysa... Söt! Friserade även hennes man då hon börjar se ut som en travhäst, dessvärre tycker Ella INTE om det så jag fick ge upp halvvägs så nu ser hon ut som en tönt istället *hahaha* Jaja, får fixa resten imorgon el något... Pysslade även ganska länge med Melrose och hon däremot tycker ju det är det bästa som bli borstad. Helst skulle man göra det HELA tiden om hon får bestämma ;o) min lilla goshäst! Kändes bra att bara få pyssla lite med dom....

Christine hade för dagen adopterat Selene och gick loss på henne med gummiborsten och det är ju Selenes favoritpryl i hela världen för tillfället så hon gottade sig ska ni veta. Hon fäller rätt mycket nu så när man drar fram den blir hon helt till sig ;o). Nu är det ju uppskattat att fixa med henne igen, då hon äntligen kommit tillbaka som den "gamla hederliga" kelsjuka Selene och då är hon jättemysig. Den eldsprutande draken är ett minne blott ;o). Tusen tack för hjälpen idag Christine!!


BIlden lånad från: www.grapevine.tv/images2/goodies/b0707/drake1.jpg


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0