Hmm... Detta gör mig kluven...

Läste precis denna artikeln på aftonbladet http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4714887.ab. Även om jag är en sådan hästägare som skulle göra allt i min makt för att behålla mina hästar så tycker jag ändå att en häst måste få vara en häst, och i slutändan är det viktigaste ändå att dom kommer kunna fungera normalt... Detta gör mig verkligen kluven, jag menar en häst har ju sitt behov av att äta gräs/stråfoder i intervaller om 2 tim/måltid minst var 3:e tim tygnet runt... Om hästen då är allergisk mot gräs, hur funkar det då?! Hur kan en häst vara häst om den är allergisk mot det viktigaste dom har för sitt välmående?!

Märkligt, och intressant! Får se om jag hittar mer information....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0