Hmm... det var ju rätt skönt...

Under loggan på den här bloggen står det " GANSKA mycket häst, men även utrymme för annat surr (som mer normala människor kallar för "vardag")". Inser ju att det är en något annorlunda fördelning nuförtiden då graviditet och dräktighet för tillfället dominerar fullständigt... Inte så konstigt visserligen men det känns ändå lite märkligt. Känns nästan som att jag inte tycker att mina hästar är lika viktiga längre för jag inte skriver lika mycket om dom - och jag vet att det är barnsligt för jag älskar dom massor, massor - men jag får väl skylla på hormoner ;o)

Det jag vill berätta denna gången är att vi har nu kommit till ytterligare en nivå i graviditeten - nämligen till användande av stödstrumpor!! Känns ju verkligen som tant-varning (no offense) men den sista veckan har jag under eftermiddagarna på jobbet börjat svullna lite i mina fötter och vader, så jag köpte ett par stödstrumpor förra veckan när jag var hos MVC mest för att "det kan ju vara bra att ha"... Idag drog jag iaf på mig dom när det började kännas lite jobbigt och tro det eller ej, men det var inte alls dumt! Riktigt skönt faktiskt... Ha! Där ser man! Egentligen förstår jag inte varför jag är förvånad, så många som provat kan väl ändå inte haft fel ;o)


Kommentarer
Ann-Marie

Vi hade just den diskussionen på jobbet häromdagen om stödstrumpor och tantvarning och kom fram till att mest varning var det nog på klädseln kjol som når till mitten av vaderna och där sedan knästrumpor modell tjockare hade glidit ner så man såg kanten av dem nedanför kjolen.

2009-03-11 @ 18:54:36
Jennie

Hua - håller med, den outfiten är vidrig! Hoppas verkligen inte det går så långt ;o)

2009-03-12 @ 08:51:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0