Hemska tanke...

Jag har precis pratat lite om ditten och datten med en kompis på telefon... Det var om hästar, fölning, kompisar som hade fått barn, min graviditet osv. Hon gjorde mig medveten om (helt oavsiktligt iofs) följande skrämmande tanke - Tänk er en person 1,62 m kort, med en sisådär 5 kg övervikt i normaltillstånd... Tänk er nu denna person med ytterligare minst + 12 kg pga graviditet = jag kommer ju bli ENORM!!! Har precis insett att jag kommer snart att se ut som en val.... *snyft*... Har egentligen aldrig haft några som helst problem med min längd, men med denna insikt önskar jag att jag vore 1,72 istället....

                  
Willes val, P4



Kommentarer
Mamma

Nu får du hejda dig.

2009-03-10 @ 16:08:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0