Helt fascinerande!

I och med att Selene går närmre och närmre stundande fölning blir det per automatik att jag letar information på nätet om allt möjligt som har med detta tillfälle att göra. Helst skulle jag vilja ha en lathund eller checklista på saker/atteraljer man behöver ha skaffat sig inför förlossningen och jag vet att jag har sett en kanonbra någonstans men då "var det ju så länge kvar" så jag sparade inte ner den *typsikt*. Hur som helst, i allt detta letande snubblade jag en otroligt fascinerande bildserie som visar riktiga foster vid olika tidpunkter. Jag måste varna att bilderna är inget för den svaga (är förmodligen aborterade foster dom fotat) men helt otoligt hur tidigt det faktiskt är en "riktig liten häst"!! Som sagt, inget för den känsliga, och kanske bättre att vänta tills efter lunch... ;o)


Här kommer länken: http://www.crayonboxminiatures.com/developmentminifetus.html



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0