Finns det någon Fillidutt tro?!

Har blivit lite nojjig - tänk om det inte finns någon Fillidutt i magen på Selene???? Tänk om hon bara har gått upp för att hon ätit mycket och inte rört sig? Med tanke på hur nära fölning det är (ca 6v) så har hon inte lagt på sig sådär jättemycket i ärlighetens namn..  Jag har ju egentligen inga riktiga bevis på att hon faktiskt är på smällen, har ju inte kollat henne sedan i juni... Har varit så inställd på att allt är lugna gatan och nu började jag nojja... Håll tummarna att det finns en liten fillidutt-bebis där inne i magen




Kommentarer
Becca

oj nej hon ser ju inte så tjock ut :) men du skall se att det trillar ut en liten snart :)

2009-03-14 @ 11:16:07
Jennie

Tack! Jag hoppas verkligen det men har blivit lite nojjig... Tramsigt va?!

2009-03-14 @ 21:17:58
pernilla

men du ser väl fosterrörelser?

brukar bumpa rätt ordentligt.



e de förstagångare är magen ofta inte så stor.

2009-03-17 @ 16:47:32
Jennie

Alltså, jag har sett "bump" men vettisjutton om det är rätt. Är inte riktigt säker på hur det "ska" se ut... Och måste erkänna att jag inte har tittat så himla noga...

2009-03-18 @ 13:40:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0