Denna önskar jag mig i födelsedagspresent ;o)

- eller iaf att det är något sådant som kommer ut ur Selene i april *hahaha*
Är den inte heeeelt ljuvlig????
           

            
Stammen är: Dornenkönig - Wolkenstein II - Compliment - Raphael - Wendekreis - Marcio xx. Mer info finns här: http://www.otto-walter.com/  - vilket är stället i Tyskland där jag hittade Esmeralda. Jag försökte ju få med i köpekontraktet en betäckning med Dornenkönig men kan ni tänka er - det gick inte ;o)

Så himla fin täckning i ansiktet, men den här mamman har lite mer vitt att nedärva än Selene då mamman har bläs... Jaja, man får väl önska iaf *hahaha*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0