Vuxen-poäng big time ;o)

Det är en väldig märklig känsla att sitta här och göra sina sista timmar på jobbet. Det känns mer som att jag ska gå på en "vanlig" semester ;o). Att vara ledig från jobbet i 15 mån är så otroligt lång period att man inte ens kan föreställa sig det. Har ju aldrig varit ifrån jobb eller skola så länge någonsin... Är med skräckblandad förtjusning jag tänker på det och sitter just nu här och inser att det som står emellan mig och denna enorma ledighet är Förlossning och Bebis... Ehh...oops... Det är så overkligt att tänka på att det inte riktigt går att ta till sig faktiskt! Samtidigt inser jag ju att det är den vägen man ska gå och det finns liksom ingen återvändo eller sidostigar - nu blir man banne mig vuxen på riktigt!! Jaja, det är väl bara att köra på och hoppas på det bästa...


Ska iaf bli underbart skönt med semester nu :o)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0