Total meltdown...

Jag orkar verkligen INGENTING!!! Sitter som en stor blob i soffan och jäser, AC'n är på maxeffekt och det är uruselt på TV (ingen vännerbox har jag fått heller *pik*)... Var precis ute i stallet och tittade till hästarna - som står och stensover i det svala stallet ;o). Inga sura miner där inte... Var rätt skön känsla imorse när jag gick ut och skulle titta till dom, Ella och Selene börjar knata mot mig - väldigt målmedvetet - och visar tydligt att det är dags för dom att få gå in och vila, Fiorello är jätteslö och lägger sig nästan med en gång när an kommer in och där ligger han i flera timmar, knorrar och fiser om vartannat ;o). Han är jättecharmig *hahaha*... Nu vet jag att han sover ute också så det är inte så att han inte får ro på natten (ni vet, mina 3-4 kontroller på natten när jag ändå vaknar) utan det är nog bara goare för honom att sova inne.

Var lite inne på om jag skulle gå en sväng med Ella nu på dagen, men efter att ha gått de 100 m jag har till brevlådan la jag dom planerna på hyllan ;o) är alldeles för varmt! Får bli aktivering vid 9-10 på kvällen idag också, då är det iaf hanterbart att vara ute..

Annars är det lugnt, känns ljuvligt att ha semester!! Albin har varit helt vild idag och det här med att det ska lugna ner sig i magen vid den här tiden i graviditeten för att det blir för trångt för bebisen är värsta bullshiten - iaf för min bebis. Han är lika vild om inte snäppet värre nu. Börjar bli lite nervös då det sägs att "bebisen blir ute som den är i magen"... Jag kommer inte få en lugn stund... *pust*...

Nej, nu ska jag försöka ta tag i mig själv och göra något vettigt!

Hej hopp


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0