Nostalgi-tripp

Sitter här på jobbet och rensar min dator och hittar en massa gamla bilder. En av dom är den här, är från andra resan till Portugal och jag rider min favorithäst där-  Relaxe. Detta är 2 veckor efter att jag fick ta bort min älskade Topolino och jag var verkligen under isen och jättehängig mest hela tiden, men detta ridpasset var heeelt underbart. och veckans höjdpunkt.. Allt satt som det skulle och vi verkligen dansade fram.... Här har vi precis avslutat en bytesserie med byten i vartannat på diagonalen, är såååå glad att Gustaf lyckades fånga exakt detta ögonblicket för jag var verkligen själaglad...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0