Melrose snygga farsgubbe?!

Vill minnas att det var bra länge sedan jag stoltserade med Mellisens snygga pappa? Jag älskar ju denna hingsten och är så himla glad att jag köpte M. Blev lite inspirerad nu när hon har fått en helbror, plus att han dyker upp lite här och var i placeringslistorna på tävlingar ute i landet så jag tänkte uppdatera er - så ni inte glömmer ;o). Tyvärr ser man inte många drag av pappa i Melrose +75 sommarkilon men nog ska det finnas något av detta under svallet någonstans... Det man dock KAN se är att hon har pappas huvud :o)

 




Samtliga bilder har jag lånat här: http://www.tullstorp.nu/roosevelt.asp (där ni också kan se en liten filmsnutt från årets hingstvisning).


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0