Lantfjollan i storstan...

Efter jobbet idag åkte jag och träffade min gamla underbara kompis Mia. Vi har inte träffats på en smärre evighet och det var verkligen jättekul att ses :o). Får verkligen se till att det inte tar så lång tid tills nästa gång igen!! Vi var och fikade på Condecco vid Kompassen och när vi sitter där ser lantfjollan (som för en gångs skull är ute och luftar sig) en kändis gå förbi cafét - och ingen mes-kändis här inte - utan självaste Mr Ibrahimovic himself... Var ganska kul faktiskt ;o)


http://www.free-football.tv/content_images/zlatan_ibrahimovic_206884c.jpg


Kommentarer
Ann-Marie

Nej det var verkligen inte vilken kändis som helst. Sprang du fram och bad om autograf?

2009-06-10 @ 21:37:36
Jennie

Satt i godan ro på ett café och han gick förbi utanför, hade varit ett alldeles för stort företag för den höggravida Jennie att lösa det...;o)

2009-06-11 @ 09:58:44
pernilla

jag är sjukt avis!!

2009-06-11 @ 11:49:15
Jennie

Då kanske jag inte ska tillägga att han var i sällskap med Hunken Mellberg eller?! ;o)

2009-06-11 @ 15:09:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0