En hyllning till en stor artist...

En dag som denna måste man ändå stanna upp och tänka på vad som har hänt. Även om jag aldrig varit Michael Jacksons största fan så är han (liksom Madonna) pop-ikoner man vuxit upp med och det går inte att frånta någon av dom titeln som MIN tids största artister! Det känns märkligt att han är borta, särskilt med hans alla idéer om kylboxar, munskydd och bevara sig själv för att leva för evigt... Det är en sorglig historia från början till slut och kanske nu får han ro iaf...



Kommentarer
Hanna

R.I.P



Jag ställde förresten upp en fototävling på Veckorevyns sommarturné där man kan vinna en dator. Det skulle vara kul om du röstade på mig! (klicka på snäckan, tar bara en sekund)

http://www.asusnordic.com/summertour/?p=338

Skicka gärna en kommentar tillbaka, så att jag kan tacka!

2009-06-26 @ 10:05:24
URL: http://gratisbesatt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0