Albin/Eric/Melker rapport...

Jag har senaste veckan ungefär haft rätt mycket förvärkar och sammandragningar vilket är lite obehagligt faktiskt... Inte nog med att bebisen lever loppan i magen men så får man sådant som grädde på moset. Inte utan att man börjar känna sig lite mör och matt får jag erkänna. Detta i kombination med att hormonerna rusar i kroppen gör att stackars Gustaf får stå ut med "små" sammanbrott lite titt som tätt... Graviditeten och tillståndet börjar onekligen tumma lite på tålamodet och det är ärligt talat rätt jobbigt att vara så här stor! 

Läget för bebisen är annars att han väger ca 2250 g och är ungefär 44 cm, alla inre organ helt färdiga och klara inför förlossningen... Han har vänt sig rätt och börjat att fixera sig inför "den stora färden" ;o). Vi har ca 6 veckor kvar till beräknat leveransdatum så nu är det ju faktiskt inte såååå jättelänge kvar. Inte så att man har börjat se ljuset i tunneln riktigt ännu men det borde inte vara särskilt långt borta tycker jag. Däremot slutar jag snart att jobba! Har mellan 2-3v kvar innan jag tar semester och det känns underbart - ni anar inte hur ont i häcken man kan få av en kontorsstol... Och då har jag ändå en extra stolsdyna... *hahaha* Helt sjukt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0