Aha, Fille är numer en spårhund?!

Selene har ju varit fenomenal på att plocka av sig grimmor sista tiden, den senaste har jag inte hittat i jättehagen så jag tog beslutet att hon helt enkelt får gå utan istället. Kan inte hålla på och leta grimmor hela tiden och det är ju inte bra att ha dom liggandes i hagen om Fille fastnar el nåt annat dumt... Så imorse när jag stod och pratade med Alex och tittade ut på hästarna så ser jag att min lilla prins börjar leka med Selenes borttappade grimma en bit ut i hagen!!! Halleluja :o) Lillhästen är numer en spårhund *hahaha*. Fick ju knata ut i hagen och leta men nu hade jag ju iaf ett hum och till sist hittade jag den. Skönt! Fille kom glad i hågen och ville leka lite mer med den och det fick han ju såklart när han varit så duktig... Ljuvliga lilla hästen :o)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0