Trevligt besök på Ellabo!

Idag har en gammal ridkompis varit här och hälsat på med sin 7-månaders dotter. Det var jättetrevligt! Var länge sedan jag träffade P och nu har dom köpt en gård ca 5 km härifrån - kanonroligt! Ska absolut åka och hälsa på dom och hälsa på hennes gosiga fux som jag känner sedan innan. Hon hade dessutom skaffat en söt liten B-ponny och det är ju inte utan att man blir lite nyfiken ;o)

Var som sagt jättetrevligt och jag tycker absolut att min semester börjar arta sig ;o). Fika med trevligt sällskap under parasollen i underbart väder, kan man begära mer?! Imorgon ska jag ev åka till Ullared med A, på fredag kommer hovslagaren och sedan ska jag och pappa åka till syrran och hälsa på Tyko - ska bli så roligt att träffa den lilla raringen! Till helgen ska vi försöka hälsa på Petra med familj samt trillingarna med familj... Fullt schema kan man säga, men å andra sidan är det inte lika påtagligt då att Gustaf fortfarande jobbar.

Nu pausar jag lite i soffan med min älskade AC på max, funderar på om jag ska göra ett ryck med att måla i badrummet... MEN så såg jag att det var ridsport från Aachen på TV kl 15 och det får man väl ändå prioritera va?! ;o)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0