Tråkigaste dagen hittills?!

Det måste väl ändå vara idag?! Det är skitväder ute, är INGENTING på tv, har ingen bra bok att läsa, inget gott att äta eller fika på, Albin sover så jag kan inte mysa med honom, Gustaf är iväg och köper bildelar och som alltid när han ska iväg "en snabbis" tar det evigheter... Det är inte lätt att vara gift med Alfons Åberg alltid - "ska bara" ni vet... ;o). Har ingen som helst inspiration att lyfta ändan ur soffan för jag är jättehungrig och Gustaf skulle köpa med mat hem. Okey - erkänner att jag är lite gnällig nu ;o). Hade jag vetat att Albin skulle sova så länge han gjort hade jag ju gått ut och mockat för länge sedan, men jag trodde verkligen han skulle vaknat för länge sedan. Han har sovit i 3,5 timma nu! Är ju toppen om man får en sådan sovpaus varje dag, börjar se en tendens till det sedan ett par dagar tillbaka.

Har roat mig med att beställa lite kläder på nätet till Albin (rea + internetshopping = GREAT!!). Piggade upp mig lite iaf ;o).  Hade lätt kunnat köpa hur mycket som helst men lyckades lägga band på mig, trots alla ljuvliga små kreationer som finns. Måste iofs erkänna att det finns mycket sötare kläder till flickor än pojkar men det finns en hel del riktigt fräcka grejer till boysen också...

Tjohoo - nu kom Gustaf med mat! Hej då :o)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0