Regn, regn, regn...

Jösses, vad det tog i med regnet! Hästarna ser måttligt roade ut i hagen. Var liiite typiskt för jag skulle precis ut i stallet och hitta på något med Ella när himlen öppnade sig och regnet började ösa ner, kändes lite omotiverande att gå ut då ;o). Istället har jag slappat i soffan - igen. Känner mig så himla onyttig när jag inte gör något vettigt, men meningen är ju att jag ska "vila inför den stora utmaningen" enligt alla så det är väl bara att lyda ;o). Har iaf snart tvättat upp alla lindor och schabrak till Ella så HELT oproduktiv har jag ju inte varit *hahaha*...

Annars är det bra, känner att jag borde rycka upp mig lite och inte sitta här och gnälla över att Albin inte vill komma ut, blir ju tokig på att man ska gå och vänta. Är ju trots allt ca 2 veckor kvar till vi är på 40 så nu har jag bestämt mig för att det är tidigast då han kommer. Visst hade det varit skönt om han tittade ut lite tidigare så man kan börja komma igång med "det nya livet" men det får väl vara en bonus i så fall. Mamma gick ju över tiden med mig så det är väl bara att förbereda sig på  att det är mer troligt att jag går över än att jag får tidigt...

Med det sagt, ska jag nu byta om - hänga upp lite lindor som är tvättade och gå ut och mocka hos hästarna!

Tjipp


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0