På måndag börjar det...

... Falsterbo Horse Show - och det blir inget för mig i år :o(. Jag är riktigt besviken för att jag missar det, hade varit så fruktansvärt roligt att kolla på unghästkvalen i år igen, men inser ju att det inte funkar...  Är lite FÖR gravid och det är lite FÖR nära leveransdatum... Jaja, det får väl bli nästa år antar jag. Det är bara så svårt när man hör alla kompisar som börjar smida planer om denna härliga vecka! Hoppas iaf att alla som åker får en härlig vecka med LAGOM Falsterboväder och inte bryter några ben ;o).Ta lite rosa bubbel för mig också! Är skitavundsjuk på er!


Kommentarer
Sara

haha, I shall very much try to ;-)

2009-07-08 @ 10:07:25
URL: http://frogstomp.blogg.se/
Jennie

Tack - och ta en sån där grön, häftig drink också!! Den såg underbart god ut ;o)

2009-07-08 @ 14:44:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0