Mamma Jennie...

Det som är mest fantastiskt är när man tittar på sin lilla bebis och konstaterar att det är 10 fingrar, 10 tår, ögonen sitter där dom ska och han verkar helt frisk :o). Det är en oerhört lättnad, särskilt som vi inte gjorde några  tester på handikapp osv under graviditeten. Han är verkligen helt perfekt och det känns underbart :o). Är jätteglad för min fina, fina bebis. Att försöka förstå att man är MAMMA till sin alldeles egen SON är galet! Det är snudd på ofattbart att jag och Gustaf lyckats producera denna perfekta lilla varelsen. Han är verkligen helt ljuvlig och man kan sitta och beundra honom hur länge som helst.... Här kommer lite bilder från "mitt nya liv" :o)


Detta är vad jag tittar på under dagarna... Min sovande, söta lilla son efter en amnings-session ;o)


Liiite rosa kan min kille faktiskt ha *hahaha*


Närbild


Snuttis...


Första badet




Promenad...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0