Jippie!!!!!!!

Idag är en stor dag - jag har betalt av min CSN-skuld!!!!  Det  betyder att jag är heeeeelt fri från CSN *wehayyyy*.... Kan inte med ord beskriva hur fantastiskt, underbart det känns... :o). Är nog så att jag skulle vilja fira det på något sätt, en flaska bubbel hade varit fantastiskt gott - men det blir det ju inget med tyvärr. Kanske ska försöka komma ut och äta något ikväll, har ju länge velat komma iväg till "Hello Monkey", men det brukar vara svårt att få bord om man inte bokat... Vi får se när Gustaf kommer hem helt enkelt :o)

Tjooohooo!!! :o)



NO MORE!! :o)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0