Gördis mår bra!! :o)

Tack och lov!! I morse när jag var ute hos katterna så var Gördis "som vanligt" igen. Pep inte när jag kände över henne och verkade vara på allmänt gott humör. Var så himla skönt :o). Enda kruxet var att hon var väldigt skygg när hon var ute i stallet, så fort det lät något såg hon ut som att hon ville lägga benen på ryggen och dra... Stackars lilla missan.... Tror hon har fått storstryk av en annan katt och det känns inte bra när stallet är mina katters revir - då är det skit om grannens katt kommer och leker mobbare *morr*

Jaja, huvudsaken är att min lilla katt inte var skadad!! :o)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0