Ändrade planer!

Allt blev helt plötsligt förändrat med min planering jag skrev om igår - hovslagaren kom ut idag istället. Något som var grymt bra då Selene dragit av sig en sko och såg ut som kriget i sen ena framhov. Det var med nöd och näppe det gick att fästa en sko där igen så nu får vi hålla koll på henne! Fille  blev verkad och ser riktigt bra ut i sin benställning nu *KUL*. Han var hur duktig som helst när Selene skulle skos för då var han ensam i boxen hela tiden, visserligen stod Selene precis utanför och jag var med honom inne, men han är ju bara 2 månader och det var en stor grej för honom. Han var lite nervös till en början och for fram och tillbaka  en stund, men det gick snabbt över och efter lite mys med gummiskrapan och matte ställde han sig och sov... duktiga lilla prinsen :o)!

Så med detta blev det ju inget Gekås idag utan det blir nästa vecka istället. Däremot har jag gjort en utflykt till Skatteverket - verkligen jättekul *not*. Har lyckats med bedriften att fylla i min skattedeklaration för företaget fel  3 ggr (!!!) så jag åkte in och gick igenom det med min kontaktperson istället. Så nu är jag fullt uppdaterad med hur man ska göra ;o). Är ju så pinsamt för det är ju inte direkt raketforskning att fylla i deklarationen, har ju dessutom gjort det x antal ggr innan men jag skyller på "tillfällig sinnesförvirring under graviditet"  och det verkar funka ;o). Nu är första kvartalets redovisning äntligen godkänd iaf så snart får jag väl tillbaka mina momspengar hoppas jag...

Nu är jag heeeelt färdig! Har haft dunderhuvudvärk hela dagen och jag mår illa, ingen bra dag alls idag... Stensomnade när jag kom hem från min utflykt och nu försöker jag uppbringa energi och gå ut och longera Ella så hon iaf får röra sig idag. Vilade igår... Blir nog aktivering seeent ikväll när det börjar svalna misstänker jag.

Imorgon ska iaf jag och papsen åka till syster och träffa ljuvlig 9-veckors valp - ska blir jätte, jättekul! :o)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0