Världens mest hemska matte?!

Ja det måste väl ändå vara jag?! Inte nog med att jag lät katterna vara inlåsta i sadelkammaren i natt med enbart vatten (dom skulle fasta inför kommande event) så satte jag dom imorse i transportburen och körde dom till veterinären för att sterilisera de små raringarna... HERREGUUUUD så plågade jamningar dom gav ifrån sig i bilen ;o). Dessa stackars, stackars små missar som utsätts för sådana hemskheter... Det har börjat springa andra katter runt gården och jag tänker inte utsätta vare sig katterna eller mig för 1-2 kullar med söta bebisar- vet PRECIS vad som händer och vi har verkligen inte någon som helst utrymme för fler katter... ;o)

Är jättenöjd med att fått tummen ur att fixa detta, det slumpade sig så att dom har kampanj på sterilisering så det ingick både vaccination och id-märkning så vi kör på hela kittet! Misstänker att det kommer nog vara 2 trötta hjältar jag hämtar i em... :o)

Som den mespropp jag är har jag ju naturligtvis dåligt samvete för att jag "gör" detta mot mina små gull-ungar, vet ju att det är för deras egen skull också... Men jag är bara sådan, mina djur är mina darlings och allt som förändrar deras trygga tillvaro gör att jag känner mig hemsk... - mesig? - JAPP... ;o)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0