Slagna hjältar...

Hämtade mina små rara katter på väg hem från jobbet och nu snackar vi verkligen "SYND OM MIG"... Båda raringarna hade fått på sig en krage och det var inte alls roligt! Allt hade iaf gått bra, men dom har ett antal stygn på magen och särskilt Gördis verkar ha väldigt, väldigt jobbigt... Det verkar också som att hon skäms för sin krage *snuttan*...

Jag mår ju jättedåligt av att dom är så nedslagna och känner mig verkligen hemsk! Stackars missarna! Tydligen får man inte smärtstillande men jag skulle verkligen, verkligen vilja ge dom något så dom slipper ha så oooont :o(


"Måååste du ta kort matte, undrar Sally..."


"Dumma krage, tycker Gördis..."


En mycket bekymrad matte!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0