Tusen tack Kusin!! :o)

Jag har världens bästa kusin!! Ikväll undrade L hur vi hade tänkt att göra med barnvagn... I ärlighetens namn har vi inte klurat så mycket på det och L sa att vi fick gärna låna deras om vi ville (låna... så jag misstänker att dom har planer för en nr 2 *s). Deras dotter F har just vuxit ur den och dom har köpt en sulky. Det är en liggdel, en sittdel, en åkpåse och även en bilbarnstol som kan sättas på vagnen om man bara ska göra snabba ärenden - är ju kalas!! En sak man kan stryka från listan (som vi i ärlighetens namn inte skrivit ännu *hahaha*). Hon har även plockat ihop en massa kläder som hon skulle sortera i "rosa" och "neutrala" ;o). Gulle dig!!! Jag känner mig väldigt priviligerad som har en sån rar kusin :o)..


Den stora frågan...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0